loading...
وبلاگ فرهنگی اجتماعی مذهبــی
hossein.tazeh بازدید : 666 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

الا ای ایها الساقی ادرکاسا وناولها                        که عشق آسان نمود اول ولی دیدی که کشت دل مارا؟

زان روزی که یارم را در می خانه ای دیدم             نظرچون بر رخش کردم گرفتار کرد دل مارا.

سراغ هرکه من رفتم کزاوجایی مگریابم                   به هرکه رو کردم من نبود حاجت دل مارا

پریشان حال گشتم من دراین کوی وهمین بازار            نگار یارپدید آمدزکنج وزیرورو کرد دل مارا

بدو گفتم که ای ماهها گرفتار گشته ام من سخت           بیا بگشا گره از عشق و بکن عاشق دل مارا

نگارم خنده ای کرد ودلش هم باخودهمراه کرد           همی رفت وهمی خواندم رها کن تودل مارا

 

بافراقش مشغول وپریشان گشته حال من                  چنان تیغی برخیزد نگاهش کشت دل مارا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گرچه نیستم چون قطره ای در این اقیانوس بیکران اما چو امیدواران درانتظار رسیدن به اقیانوس برترم.. لبیک یا مهدی(عج)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت درچه حد است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 2,023
  • بازدید کلی : 84,056